Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

TWÓJ KOSZYK

POZYCJI
Zalety LuxGum

Reklamacje i zwroty

Reklamacje


1.    Reklamacje związane z realizacją zamówień złożonych w Sklepie Luxgum.com.pl powinny być składane e-mailowo – na adres:  sklep@luxgum.com.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego:

Lucyna Salamon „LUXGUM” Firma Handlowo – Usługowa
ul. Targowa 4, 34-600 Limanowa

2.    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania, włączając w to powiadomienie Zamawiającego o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3.    Sprzedający zaleca wskazanie w reklamacji szczegółowych przyczyn składanej reklamacji, w tym rodzaju stwierdzonej wady oraz daty i okoliczności jej stwierdzenia, jak również żądania Zamawiającego, w tym ewentualnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy bądź obniżeniu ceny. Zawarcie w reklamacji powyższych danych jest zaleceniem Sprzedającego, a ich brak nie powoduje bezskuteczności reklamacji.
4.    Sprzedający powiadomi Zamawiającego o wyniku postępowania reklamacyjnego za pośrednictwem wiadomości e-mailowej lub pisemnie (stosownie do formy złożenia reklamacji).

Zwroty

1.    Zwroty  zamówień złożonych w Sklepie powinny być składane e-mailowo – na adres:  sklep@luxgum.com.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego:

Lucyna Salamon „LUXGUM” Firma Handlowo – Usługowa
ul. Targowa 4, 34-600 Limanowa

Zwracane przedmioty należy wysłąć we własnym zakresie na adres firmowy:

Lucyna Salamon „LUXGUM” Firma Handlowo – Usługowa
ul. Targowa 4, 34-600 Limanowa

Środki pieniężne zwracane są w formie przelewu na wskazane konto bankowe w formularzu.

Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

Tu zapłacisz kartą lub szybkim przelewem Tu zapłacisz kartą kredytową lub debetową